Antwort vom Hotel:
Lieber Gast,
Ihre Zufriedenheit ist unser Anspruch. Schön, dass uns das gelungen ist.
Herzliche Grüße aus Euskirchen.
04.12.2021
Wir hatten ein Voyage d\'amour arrangement gebucht. Das Executive Zimmer was sehr schön. Fruhstück war gut. Eine grosse vielfalt an Speisen. Ein prima Hotel. Nur eine Bemerkung: Der Kaffee beim Frühstück was Blümchenkaffee.
Antwort vom Hotel:
Vielen Dank für dein Feedback. Gerne wieder!
25.05.2016
Antwort vom Hotel:
Vielen Dank für Ihr feedback! Smarte Grüße
20.05.2016
Sehr schöner Aufenthalt tolles Hotel .Nachteil im Saunabereich kein Personal daher mehrmals sehr laut da Familien mit Kinder den Wihrlpool als Spielplatz benutzten .
Antwort vom Hotel:
Vielen Dank für dein Feedback zu deinem Aufenthalt in unserem Haus. Wir würden uns freuen, dich erneut in Euskirchen zu begrüßen. Smarte Grüße.
11.04.2016
The hotel, rooms and wellness were great. The first night we had a 3-course diner in the restaurant, this was the worst Restaurant we ever have been. The service was ok but the food was not good. We also expected a choice in the main course with an arrangement, but there was only this set menu; The starter was a bouillon, it was so strong that we couldn\'t eat it. Main course; risotto, with salmon and chilipeppers (?). This was a very strange combination. The dessert; brownie (not fresh), with eierlikor schaum (no taste) and preiselbeeren???! We would visit this hotel again but not the restaurant.
Antwort vom Hotel:
Thank you for your time and efford to leave your impression of your stay. We are always gratefull for critism - such as positive and negative. The guest´s feedback is a good way to reflect our quality and service.
Indeed we do not offer a choice in the main course. The waiter introduces the menu to the guests instead in order to give the possibility of changes based upon taste, allergies, etc. . We are sorry that we did not meet your taste while you were eating in our restaurant and hope to convince you next time!
Smart regards
12.05.2016